První krok ke komplexnímu posouzení dálnice D8 a VRT na dotčené obce – Regionální plán Podřipsko
Na začátku tohoto roku se uskutečnilo klíčové setkání 20 středočeských starostů sdružených v KORIDOR D8 (dále “KD8”), ministra dopravy Martina…
Zemědělci v zemědělské krajině – aneb s kým se u stavby VRT nemluví?
Dlouhodobě sužovaná krajina v okolí dálnice D8: Spolek obcí KORIDOR D8 začal hledat řešení ve spolupráci se soukromými zemědělci Koncem…
Proběhla první skupinová diskuse soukromých zemědělců v území, které bude dotčeno výstavbou VRT Praha – Drážďany
Krajina v širším okolí dálnice D8 je dlouhodobě sužována negativními vlivy. Kromě samotné dálnice a rozsáhlých logistických areálů se nyní…
Kdo zdržuje realizaci strategických dopravních staveb?
Proces výstavby strategických dopravních projektů je běh na dlouhou trať. Překážky, které před sebe vědomě a dlouhodobě staví stát, potažmo…
Začal projekt CleanAir D8 na rozsáhlé měření kvality ovzduší kolem dálnice D8 a projektované vysokorychlostní trati (VRT) Praha – Drážďany
Dne 7. 12. 2023 oznámil spolek měst a obcí KORIDOR D8 spuštění projektu CleanAir D8 na měření kvality ovzduší ve…
Generátor připomínek pro rozšíření dálnice D8 na 3 + 3 pruhy (termín odeslání do 20. 11. 2023)
Do 20. listopadu se může kdokoliv vyjádřit k rozšíření dálnice D8 na 3 + 3 pruhy. V dokumentaci EIA chybí vzájemného posouzení…