Přeskočit na hlavní obsah

O nás

Sdružení obcí a spolků pod názvem Koridor D8 je znepokojeno rozrůstající se investiční výstavbou v regionu, která bude mít za následky nezvratné změny v krajině, zvýší dopravu, změní hlukové a emisní podmínky.

Vstup do Koridor D8 - sdružení obcí a spolků je podmíněn podepsáním přístupového memoranda o vzájemné spolupráci a z toho vyplývajících povinností.

Signatáři memoranda jsou:

o Město Odolena Voda
o Město Veltrusy

o Obec Dřínov
o Obec Husinec
o Obec Chvatěruby
o Obec Klíčany
o Obec Máslovice
Obec Mnetěš
o Obec Nelahozeves
o Obec Nová Ves
o Obec Panenské Břežany
o Obec Postřižín
o Obec Veliká Ves
o Obec Větrušice
Obec Zdiby
Obec Zlončice

o Hlasy Kozomína z. s.
o Občanské sdružení Zdiby, z. s.
o Pro Odolenu Vodu z. s.
o Spolek Klecansko, Větrušicko a okolí
o Spolek pro ochranu přírody a krajiny obce Husinec
o Za životní prostředí Úžic u Kralup z. s.
o Základní organizace Českého zahrádkářského svazu Kozomín
o ZO ČSOP 07/03 Vltava, pobočný spolek Kralupy nad Vltavou

Kontakt:
Mgr. Klára Rothová, koordinátorka sdružení obcí a spolků Koridor D8
tel. 724 519 478
koridord8@gmail.com
klara.rothova(zav)volny.cz
https://www.facebook.com/koridorD8/



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Řízení EIA - Tramvajová trať Kobylisy - Zdiby

Byla zveřejněna dokumentace EIA ktramvajové trati mezi Kobylisy a Zdiby. Vyjádření k dokumentaci může kdokoliv zaslat do 10. července 2020. Posuzovaný záměr začíná v prostoru dnešní tramvajové smyčky Vozovna Kobylisy v Praze a dále vede ulicí Ústeckou na sever, přechází na silnici II/608, prochází obcí Zdiby, kříží nadjezdem dálnici D8 a končí obratištěm s parkovacím domem v katastru obce Sedlec. V předkládané dokumentaci EIA jsou posouzeny celkem dvě varianty technického řešení záměru:
Varianta 1 uspořádání jízdních pruhů 1+1 s tramvajovým pásem šířky 7,5-8,0 m ve středu komunikace, s lokálními rozšířeními před křižovatkami na 2+1/1+2. Mapa trasy varianty 1 k zobrazení

Varianta 2 uspořádání jízdních pruhů v úsecích, kde je to možné, 2+1/1+2 s tramvajovým pásem šířky 7,5-8,0 m ve středu komunikace, s lokálními rozšířeními před křižovatkami na 2+2 Mapa trasy varianta 2 k zobrazení
Dokumentace EIA
Dopravně-inženýrská studie





Dokumentace CTPark Prague North D8.3, D8.4, D8.5, D8.6 Kozomín

30. dubna 2020 byla zveřejněna dokumentaceCTPark Prague North D8.3, D8.4, D8.5, D8.6
Čtyři haly haly v Kozomíně:
Zastavěná plocha v m2119 761Celkový zábor ploch v m2282 634Denní průjezd vozidel1 866Parkoviště689Spotřeba pitné vody v m3/rok19 700Počet zaměstnanců1 488Směnný provoz3
Hala D8.3  montáž LED televizorů 8 218 m²
Hala D8.4  skladovací provoz – převážně elektronika  40 685 m².
Hala D8.5  skladování s doplňkovou funkcí montáže pro automobilový průmysl  8 237 m².
Hala D8.6  skladovací provoz 62 621 m².

Dokumentace
Příloha 1 Situace záměru
Příloha 2 Vizualizace záměru a fotodokumentace území 
Příloha 3 Dopravní studie 
Příloha 4 Hluková studie
Příloha 5 Rozptylová studie
Příloha 6 Studie vlivů na veřejné zdraví 
Příloha 7 Přírodovědný průzkum území
Příloha 8 Hydrogeologický průzkum
Příloha 9 Koncepce vodohospodářského řešení areálu
Příloha 10 Studie vlivů na krajinný ráz
Příloha 11 Závěry zjišťovacího řízení a Vyjádření dotčených orgánů a veřejnosti k oznámen

II/240 a II/101, přeložka silnic v úseku D7 - D8 - Obchvat Kralup nad Vltavou

Středočeští radní 13. ledna 2020 projednali stav přípravy staveb obchvatů v regionu a uložili radnímu pro dopravu Františku Petrtýlovi (ANO 2011), aby s přípravou 37 staveb seznámil zastupitele kraje na jejich jednání 27. ledna 2020. Našeho regionu se týkají především tyto dopravní tepny. II/240 a II/101, přeložka silnic v úseku D7 - D8, III. etapa - Obchvat Kralup nad Vltavou - D8 MÚK Úžice– předpoklad nákladů je 512 mil. Kč. Předpoklad vydání stavebního povolení v roce 2024. Účelová dotace SFDI. II/240 a II/101, přeložka silnic v úseku D7 - D8, I. etapa - D7 MÚK Středokluky - Obchvat Kralup nad Vltavou – předpoklad nákladů činí 1 723 mil. Předpoklad vydání stavebního povolení v roce 2024. Účelová dotace SFDI. II/240 a II/101, přeložka silnic v úseku D7 - D8, II. etapa - Obchvat Kralup nad Vltavou - předpoklad nákladů činí 1 968 mil. Kč. Předpoklad vydání stavebního povolení v roce 2020. Účelová dotace SFDI. Převzato z webu Sředočeského kraje