V Česku průměrně zmizí 15 hektarů zemědělské půdy za den. Často ve prospěch skladových hal. S novými dálničnímu úseky projekty na zelené louce přibývají. Pořad ČT Nedej se o záměru v Ševětíně u Českých Budějovic.
Byla zveřejněna dokumentace EIA k tramvajové trati mezi Kobylisy a Zdiby . Vyjádření k dokumentaci může kdokoliv zaslat do 10. července 2020. Posuzovaný záměr začíná v prostoru dnešní tramvajové smyčky Vozovna Kobylisy v Praze a dále vede ulicí Ústeckou na sever, přechází na silnici II/608, prochází obcí Zdiby, kříží nadjezdem dálnici D8 a končí obratištěm s parkovacím domem v katastru obce Sedlec. V předkládané dokumentaci EIA jsou posouzeny celkem dvě varianty technického řešení záměru: Varianta 1 uspořádání jízdních pruhů 1+1 s tramvajovým pásem šířky 7,5-8,0 m ve středu komunikace, s lokálními rozšířeními před křižovatkami na 2+1/1+2. Mapa trasy varianty 1 k zobrazení Varianta 2 uspořádání jízdních pruhů v úsecích, kde je to možné, 2+1/1+2 s tramvajovým pásem šířky 7,5-8,0 m ve středu komunikace, s lokálními rozšířeními před křižovatkami na 2+2 Mapa trasy varianta 2 k zobrazení Dokumentace EIA Dopravně-inženýrská studie Situace ke ZVĚTŠENÍ
Dobrý den, je prosím někde ještě ke shlédnutí tenhle díl nedej se? Také mě moc mrzí když kvůli probíhající výstavbě mizí louky a krásná místa. Když už tedy mají probíhat nějaké výstavby, tak jsem pro aby to bylo na brownfieldech, které už by vůbec nebyly využité pro svůj bývalý účel. Pro příklad uvedu staré tovární haly. A na takových místech se staví třeba novostavby.
OdpovědětSmazathttps://www.ceskatelevize.cz/porady/1095913550-nedej-se/219562248410037-rukojmi-developera/
Smazat