Přeskočit na hlavní obsah

Rozšíření dálnice D8 z Prahy do Zdib

Rozšíření dálnice D8 z Prahy do Zdib tedy záměr D8 MÚK Zdiby a navazující úseky Prosecké radiály bude posuzován v celé EIA. Průběh řízení EIA můžete sledovat ZDE
Konečně Ministerstvo životního prostředí pochopilo důležitost kumulativního posuzování všech okolních vlivů a v rozhodnutí uvádí:
 Údaje o záměru - vyhodnotit kumulativní vlivy dalších známých záměrů (např. tramvajová trať Kobylisy-Zdiby-Líbeznice, nová vzletová dráha na Letišti Václava Havla, letiště Vodochody, skládka odpadů Ďáblice, CTPark Prague North D8.3, D8.4, D8.5, D8.6 Kozomín, D8.2 – CTPark – Makro/Metmo Kozomín, Obalovna živičných směsí Chvatěruby, Prologis DC3 a DC4 Úžice, Komerční a skladový areál Postřižín – sever, PRAGUE NORTH VOLVO TRUCKS Servis nákladních vozidel, Odolena Voda, Skladový a obchodní areál Odolena Voda). Záměr koordinovat s projektem tramvajové trati Kobylisy – Zdiby.

 Doprava - přiložit dopravně inženýrské podklady, tj. úplné a konsolidované modely vývoje dopravních intenzit s popisem použitých metod a vstupních údajů. Zpracovat detailní dopravní studii, která bude zahrnovat všechny v současné době projednávané záměry EIA v okolí minimálně do 20 km, v dopravní studii počítat i s navýšením nákladní i osobní dopravy ze zastavitelných ploch pro výrobu a skladování a s rozšiřující se bytovou výstavbou v okolních obcích. Vyhodnotit soulad záměru s platnou dopravní politikou hl. m. Prahy. Provést detailní návrh a posouzení širší oblasti Okružní křižovatky Západ (OK Západ), doplnit situační nákres a vlastní nákres OK Západ, prověřit oblast křižovatky Pražská - Průběžná, dopravní model vytvořit na základě aktuálního, pro tento účel realizovaného dopravního měření. Doložit konkrétní důkazy k vlivu záměru na zlepšení plynulosti dopravy a bezpečnosti. Zajistit bezpečnost i pro chodce a cyklisty (průchod/průjezd pod dálnicí, pěší lávka Zdiby - Sedlec).


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Řízení EIA - Tramvajová trať Kobylisy - Zdiby

Byla zveřejněna dokumentace EIA k tramvajové trati mezi Kobylisy a Zdiby .  Vyjádření k dokumentaci může kdokoliv zaslat do 10. července 2020. Posuzovaný záměr začíná v prostoru dnešní tramvajové smyčky Vozovna Kobylisy v Praze a dále vede ulicí Ústeckou na sever, přechází na silnici II/608, prochází obcí Zdiby, kříží nadjezdem dálnici D8 a končí obratištěm s parkovacím domem v katastru obce Sedlec. V předkládané dokumentaci EIA jsou posouzeny celkem dvě varianty technického řešení záměru: Varianta 1 uspořádání jízdních pruhů 1+1 s tramvajovým pásem šířky 7,5-8,0 m ve středu komunikace, s lokálními rozšířeními před křižovatkami na 2+1/1+2.  Mapa trasy varianty 1 k zobrazení Varianta 2 uspořádání jízdních pruhů v úsecích, kde je to možné, 2+1/1+2 s tramvajovým pásem šířky 7,5-8,0 m ve středu komunikace, s lokálními rozšířeními před křižovatkami na 2+2  Mapa trasy varianta 2 k zobrazení Dokumentace EIA Dopravně-inženýrská studie Situace ke ZVĚTŠENÍ

II/240 a II/101, přeložka silnic v úseku D7 - D8 - Obchvat Kralup nad Vltavou

Středočeští radní 13. ledna 2020 projednali stav přípravy staveb obchvatů v regionu a uložili radnímu pro dopravu Františku Petrtýlovi (ANO 2011), aby s přípravou 37 staveb seznámil zastupitele kraje na jejich jednání 27. ledna 2020. Našeho regionu se týkají především tyto dopravní tepny. II/240 a II/101, přeložka silnic v úseku D7 - D8, III. etapa - Obchvat Kralup nad Vltavou - D8 MÚK Úžice   – předpoklad nákladů je 512 mil. Kč.  Předpoklad vydání stavebního povolení v roce 2024.  Účelová dotace SFDI. II/240 a II/101, přeložka silnic v úseku D7 - D8, I. etapa - D7 MÚK Středokluky - Obchvat Kralup nad Vltavou –  předpoklad nákladů činí 1 723 mil.  Předpoklad vydání stavebního povolení v roce 2024.  Účelová dotace SFDI. II/240 a II/101, přeložka silnic v úseku D7 - D8, II. etapa - Obchvat Kralup nad Vltavou  - předpoklad nákladů činí 1 968 mil. Kč.  Předpoklad vydání stavebního povolení v roce 2020. Účelová dotace SFDI. Převzato z webu Sředočeského kraje

Dokumentace CTPark Prague North D8.3, D8.4, D8.5, D8.6 Kozomín

30. dubna 2020 byla zveřejněna dokumentace CTPark Prague North D8.3, D8.4, D8.5, D8.6    Čtyři haly haly v Kozomíně: Zastavěná plocha v m 2 119 761 Celkový zábor ploch v m 2 282 634 Denní průjezd vozidel 1 866 Parkoviště 689 Spotřeba pitné vody v m 3 /rok 19 700 Počet zaměstnanců 1 488 Směnný provoz 3 Hala D8.3   montáž LED televizorů 8 218 m² Hala D8.4   skladovací provoz – převážně elektronika  40 685 m². Hala D8.5   skladování s doplňkovou funkcí montáže pro automobilový průmysl  8 237 m². Hala D8.6   skladovací provoz 62 621 m². Dokumentace Příloha 1 Situace záměru Příloha 2 Vizualizace záměru a fotodokumentace území  Příloha 3 Dopravní studie  Příloha 4 Hluková studie Příloha 5 Rozptylová studie Příloha 6 Studie vlivů na veřejné zdraví  Příloha 7 Přírodovědný průzkum území Příloha 8 Hydrogeologický průzkum Příloha 9 Koncepce vodohospodářského řešení areálu Příloha 10 Studie vlivů na krajinný ráz Příloha 11 Závěry zjišťovacího řízení a Vyjádření dotčených orgánů a veře