Přeskočit na hlavní obsah

Mobilní zařízení na měření kvality ovzduší

Na začátku letošního roku jsme žádali Středočeský kraj, aby do naší lokality, kde jsou překračovány imisní limity, umístil Mobilní zařízení na měření kvality ovzduší. Navrhli jsme různá místa vhodná pro měření. Nakonec si z navržených lokalit Středočeský kraj spolu s Českým hydrometeorologickým ústavem vybral místo vedle obecního úřadu v obci Úžice. Nyní probíhají administrativní kroky mezi obcí Úžice a Středočeským krajem, aby celý příští rok mohlo v Úžici probíhat měření.
Měřit se budou prachové částice (PM10) a benzo(a)pyren (BaP)

Mobilní zařízení na měření emisí

Usnesení Rady Středočeského kraje č. 010-31/2019/RK ze dne 10.10.2019
Schválení smlouvy o výpůjčce nemovitostí – pozemek p. č. 59/1 v kat. území Úžice u Kralup nad Vltavou v rámci projektu „Pořízení mobilního monitorovacího zařízení na měření kvality ovzduší ve Středočeském kraji“ 
Rada kraje po projednání
I . s o u h l a s í
s uzavřením smlouvy o výpůjčce mezi Středočeským krajem, jako vypůjčitelem a Obcí Úžice, se sídlem Nádražní 200, 277 45 Úžice, jako půjčitelem, o výpůjčce části pozemku č. 59/1, katastrální území Úžice u Kralup nad Vltavou, o výměře 10 m2, z celkové výměry 5019 m2
I I . p o v ě ř u j e
náměstka hejtmanky pro oblast životního prostředí a zemědělství Ing. Miloše Peteru podpisem této smlouvy

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Řízení EIA - Tramvajová trať Kobylisy - Zdiby

Byla zveřejněna dokumentace EIA ktramvajové trati mezi Kobylisy a Zdiby. Vyjádření k dokumentaci může kdokoliv zaslat do 10. července 2020. Posuzovaný záměr začíná v prostoru dnešní tramvajové smyčky Vozovna Kobylisy v Praze a dále vede ulicí Ústeckou na sever, přechází na silnici II/608, prochází obcí Zdiby, kříží nadjezdem dálnici D8 a končí obratištěm s parkovacím domem v katastru obce Sedlec. V předkládané dokumentaci EIA jsou posouzeny celkem dvě varianty technického řešení záměru:
Varianta 1 uspořádání jízdních pruhů 1+1 s tramvajovým pásem šířky 7,5-8,0 m ve středu komunikace, s lokálními rozšířeními před křižovatkami na 2+1/1+2. Mapa trasy varianty 1 k zobrazení

Varianta 2 uspořádání jízdních pruhů v úsecích, kde je to možné, 2+1/1+2 s tramvajovým pásem šířky 7,5-8,0 m ve středu komunikace, s lokálními rozšířeními před křižovatkami na 2+2 Mapa trasy varianta 2 k zobrazení
Dokumentace EIA
Dopravně-inženýrská studie





Dokumentace CTPark Prague North D8.3, D8.4, D8.5, D8.6 Kozomín

30. dubna 2020 byla zveřejněna dokumentaceCTPark Prague North D8.3, D8.4, D8.5, D8.6
Čtyři haly haly v Kozomíně:
Zastavěná plocha v m2119 761Celkový zábor ploch v m2282 634Denní průjezd vozidel1 866Parkoviště689Spotřeba pitné vody v m3/rok19 700Počet zaměstnanců1 488Směnný provoz3
Hala D8.3  montáž LED televizorů 8 218 m²
Hala D8.4  skladovací provoz – převážně elektronika  40 685 m².
Hala D8.5  skladování s doplňkovou funkcí montáže pro automobilový průmysl  8 237 m².
Hala D8.6  skladovací provoz 62 621 m².

Dokumentace
Příloha 1 Situace záměru
Příloha 2 Vizualizace záměru a fotodokumentace území 
Příloha 3 Dopravní studie 
Příloha 4 Hluková studie
Příloha 5 Rozptylová studie
Příloha 6 Studie vlivů na veřejné zdraví 
Příloha 7 Přírodovědný průzkum území
Příloha 8 Hydrogeologický průzkum
Příloha 9 Koncepce vodohospodářského řešení areálu
Příloha 10 Studie vlivů na krajinný ráz
Příloha 11 Závěry zjišťovacího řízení a Vyjádření dotčených orgánů a veřejnosti k oznámen